info@digitmarketing.hu | 06 70 235 54 12
AKIT MEGTALÁLNAK, AZ KERES! DE MENNYIT?
A nagy versenyben Önnek mégsem éri meg a használata?
A konkurenseinek hogyhogy megéri hirdetni?

Segítünk megválaszolni ezeket a kérdéseket.


Szakértelem hiánya

Ha kellő tudás és tapasztalat nélkül vág bele a Google Adwords hirdetésbe, akkor rá fog ébredni, hogy ez így nagyon drága módszer, rettenetesen időrabló és nem feltétlenül kifizetődő. A hirdetési rendszer rendkívül bonyolult egy átlag ember számára.

Szakmai hiány okozta fölösleges költségek 10szerese is lehet egy megbízás költségének.

Akkor is érdemes lehet hirdetni, ha a keresőben elől van, mivel a hirdetések megelőzik a keresések eredményét és jó beállításokkal kisebb költséggel előrébb szerepelhet a hirdetés nagyobb eredménnyel.

Díjmentes tanácsadást és felmérést nyújtunk Önnek!
Kérje a díjmentes!

A profik ezeket csinálják:

  • jól kiválasztott és sok kulcsszót használnak
  • Figyelembe veszik a megtérülést és nem akarnak minden áron 1. helyen szerepelni
  • A megfelelő konverziós arányra is figyelnek, nem csak az átkattintási arányra.
  • A hirdetések megjelenését a legjobb eredményeket hozó időszakokra időzítik, hogy a legtöbbet hozzák ki a költségkeretből.
  • Szezonális hirdetési leírásokat is alkalmaznak.
  • Az oldalunkra érkező érdeklődőkből ügyfelet próbálna csinálni
  • Ha nem áll rendelkezésre a szükséges szakértelem, tapasztalat, idő vagy erőforrás a fentiek alkalmazására, akkor nem érdemes a kampányok kezelését megoldani házon belül. Bízza a hirdetések kezelését szakértőkre! A tapasztalatok alapján minden egyes profi szakértőkön megspórolt forint tízszeres veszteséget okoz a nem optimális beállítások okozta plusz hirdetési költségek, és a nem megfelelő hirdetési stratégia miatt elvesztett bevételek eredményeképp.

    Árajánlatkérés