AKIT MEGTALÁLNAK, AZ KERES! DE MENNYIT?
A nagy versenyben Önnek mégsem éri meg a használata?
A konkurenseinek hogyhogy megéri hirdetni?
Segítünk megválaszolni ezeket a kérdéseket.
Szakértelem hiánya
Ha kellő tudás és tapasztalat nélkül vág bele a Google Adwords hirdetésbe, akkor rá fog ébredni, hogy ez így nagyon drága módszer, rettenetesen időrabló és nem feltétlenül kifizetődő. A hirdetési rendszer rendkívül bonyolult egy átlag ember számára.
Szakmai hiány okozta fölösleges költségek 10szerese is lehet egy megbízás költségének.
Akkor is érdemes lehet hirdetni, ha a keresőben elől van, mivel a hirdetések megelőzik a keresések eredményét és jó beállításokkal kisebb költséggel előrébb szerepelhet a hirdetés nagyobb eredménnyel.
Díjmentes tanácsadást és felmérést nyújtunk Önnek!
Kérje a díjmentes!
A profik ezeket csinálják:
- jól kiválasztott és sok kulcsszót használnak
- Figyelembe veszik a megtérülést és nem akarnak minden áron 1. helyen szerepelni
- A megfelelő konverziós arányra is figyelnek, nem csak az átkattintási arányra.
- A hirdetések megjelenését a legjobb eredményeket hozó időszakokra időzítik, hogy a legtöbbet hozzák ki a költségkeretből.
- Szezonális hirdetési leírásokat is alkalmaznak.
- Az oldalunkra érkező érdeklődőkből ügyfelet próbálna csinálni
Ha nem áll rendelkezésre a szükséges szakértelem, tapasztalat, idő vagy erőforrás a fentiek alkalmazására, akkor nem érdemes a kampányok kezelését megoldani házon belül.
Bízza a hirdetések kezelését szakértőkre!
A tapasztalatok alapján minden egyes profi szakértőkön megspórolt forint tízszeres veszteséget okoz a nem optimális beállítások okozta plusz hirdetési költségek, és a nem megfelelő hirdetési stratégia miatt elvesztett bevételek eredményeképp.
Árajánlatkérés